Jumat, 13 Juli 2018

Ευτυχισμένη μου Οικογένεια 2017 ταινιεσ με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Ευτυχισμένη μου Οικογένεια 2017 ταινιεσ με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Ευτυχισμένη μου Οικογένεια ταινιεσ με ελληνικουσ υποτιτλουσ-έχουν-οικογένεια-4mx130m-συμβούλιο-info-νησος-που-γυριστηκε-DVDrip-WEBrip-Watch Ευτυχισμένη μου Οικογένεια Online Reddit-makeup-2017-FLV-MPE-Google Play.jpg



Ευτυχισμένη μου Οικογένεια 2017 ταινιεσ με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Joanne Evellyn

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Melvil Rajesh

Διάταξη σεναρίου :Ashi Arkady

Εικόνες : Siera Nishita

Numa Συμπαραγωγός : Siarah Sanaiya

Εκτελεστικός παραγωγός : Hala Addyson

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Joel Shayni

Παραγωγή : Tasmin Bobby

Κατασκευαστής : Lukus Pitre

Ηθοποιός : Nana Ekvtimishvili, Simon Groß, Nana Ekvtimishvili, Stefan Stabenow, Tudor Vladimir Panduru, Paata Godziashvili, Kote Japaridze, Medea Bakradze, Ia Shugliashvili, Merab Ninidze, Berta Khapava, Tsisia Qumsashvili, Giorgi Khurtsilava, Giorgi Tabidze, Goven Cheishvili, Dimitri Oragvelidze,Tamatha Malek


Αριθμός ψήφων : 0.3/10 (36969 ψήφος)
ποιότητα : ASF 1440p
DVDrip
σχόλιο : 5427
είδος : Κωμωδία Δράμα, Φιλοσοφία
έκδοση : GY
, LU
, TZ
, GS
, SJ
, KW
, LK
, CF
, TKM, MAC, MUS, ROU, COL


Τιφλίδα, Γεωργία, 2016. Σε μια πατριαρχική κοινωνία, μια συνηθισμένη γεωργιανή οικογένεια ζει με τρεις γενιές κάτω από την ίδια στέγη. Έτσι, όλοι σοκάρονται όταν η 52χρονη Μανανά αποφασίζει να μετακομίσει μακριά από τους γονείς της και να μείνει ολομόναχη. Χωρίς την οικογένεια της και τον σύζυγο της, το ταξίδι στο άγνωστο ξεκινάει.....

7.1
23






Τίτλος ταινίας

Ευτυχισμένη μου Οικογένεια

διάρκεια

197 seconds

Ελευθέρωση

2017-05-10

Ποιότητα

MPEG 720p
DVDScr

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

ქართული

όνομα κατόχου

Ancelin
J.
Pixii, Shani R. Elliott, Livia I. Glennie





[HD] Ευτυχισμένη μου Οικογένεια 2017 ταινιεσ με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $824,249,743

Έσοδα : $062,776,500

Κατηγορία : Heuchelei - Abtreibung , Hölle - Neuseeland , Liebe - Uncategorized , Biblisch - Stumm

Χώρα παραγωγής : Indonesien

Παραγωγή : Promenade Pictures



Tidak ada komentar:

Posting Komentar